کد مطلب:314511 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:209

خانه ی فرزندم تاریک است
7. در شهر سلطان پور یك یادگاری به نام درگاه حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام بنا شده است. این مقام ملكوتی بیرون از آبادی قرار دارد. رئیس نیروگاه برق منطقه، یك شب به خانه رفت، دید برق خانه اش خراب شده است. هر چه تلاش كرد برق را روشن كند روشن نشد و بالأخره مجبور شد همان طور در تاریكی بخوابد.

در عالم رؤیا دید یك شخصیت بزرگی به ایشان فرمود: تو به فكر خانه ی خودت هستی، ولی خانه ی فرزندم تاریك است. پرسید شما كه هستید و خانه ی فرزندتان كجاست؟ آن شخصیت بزرگوار فرمود: خانه ی فرزندم در این شهر و در فلان محل قرار دارد. رئیس نیروگاه برق از خواب بیدار شد و به آن محل رفت، دید شب تاریك است و هیچ كس در آنجا نیست.

به نظرش آمد كه خواب مزبور حقیقت ندارد. دوباره به منزل برگشت ولی از رؤیایی كه دیده بود آرامش نداشت و خوابش نبرد. صبح فردا دستور داد به این یادگار برق كشیده شود.

مأمورین آمدند و به آنجا برق كشیدند. مردم محل سؤال كردند: چه خبر است و ماجرا از چه قرار است؟! رئیس نیروگاه خواب خود را تعریف كرد و مردم فهمیدند این یك بشارت است.

از آن زمان تاكنون چندین هزار نفر از این مقام شفا گرفته اند و بیست و چهار ساعته جمعیت زیادی در آنجا حضور دارند و به عنایت حضرت، از خداوند متعال شفا می گیرند. تعداد زیادی نیز شیعه ی اثنی عشری شده اند و این مقام در حال حاضر مقبول خاص و عام قرار دارد.



[ صفحه 478]